آنچلوتی سیستم ضد حمله را کنار نگذاشته است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - آنچلوتی بار دیگر با روی آوردن به سیستم ضّد حمله تنوع در حملات و زیبایی را به بازی رئال مادرید آورد. تصمیم وی بر این است که تیمی با دفاع مستحکم بسازد. پاس از آن نقشه دریافت توپ از حریف و رساندن آن با کمترین زمان ممکن به محوطه جریمه حریف است.

 به گزارش مارکا، پس از چهار بازی زیر نظر آنچلوتی هنوز رگه‌های از سیستم مورینیو در تیم مشأهده می‌‌شود. رونالدو، دی ماریا، بنزما، مدریچ و په په از جمله بازیکنانی هستند که با سیستم ضّد حمله بسیار راحت کنار می‌‌آیند. استانبول آخرین مکانی بود که ثابت کرد رئال مادرید با این سیستم بسیار زهر دار است. ۶ گل که همه در ضّد حملات ساخته و به ثمر رسید.

آنچلوتی اما هنوز بر در اختیار داشتن بیشتر توپ تاکید می‌‌کند. او پاس‌های زیادی می‌‌خواهد و تنوع را به تیم تزریق می‌‌کند. البته این داشتن توپ به معنای حرکات اضافه با توپ نیست و هنوز هم سیستم ضّد حمله در رئال مادرید وجود دارد. به عنوان مثل در نیمه اول بازی با گالا، رئال مادرید توپ را نگه می‌‌داشت تا یک روزنه را در تیم حریف پیدا کند و از آنجا ضربه بزند. آنچلوتی می‌‌داند که در بعضی‌ از بازی‌ها تیم حریف بسیار بسته بازی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 30739
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1